En dröm om fotografering

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Louise Nilsson - 23 augusti 2011 19:00







Tänkte börja med ngt nytt! :3

Nämligen de här fyra ;)

Kommer inte lägga upp alla fyra varje dag. Antingen Hissar o Dissar eller Muzik och Bild ;)

Men idag lägger jag upp alla!









   Måste bli Jedward - My Miss America ;)

Haft den på hjärnan hela dagen o sitter o spamlyssnar just nu!

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=3e-Au-wDmGs&feature=BFa&list=PL4E81F6FDCEEDFE47&index=1

   Yeey. Har inte letat upp någon speciell men här har ni en sjukt skön bild som jag verkligen älskar

Så jävla söta ;)



   Hissa o dissa.. Hmm.. Ja, jag kan helt klart hissa JEDWARD ;)

Det blir en skitbra första hiss! Underbart snygga och sjunger skitbra. Spamlyssnar musiken näst intill hela tiden. Även lyssnat under natten men inte nu längre.. :3 Iallafall, älskar Jedward ;)  Diss? Ösh.. Kan väl ta stökiga rum som min första diss! 

Unlikar det så mycket som det bara går. Men det kanske inte märks för mitt rum är stökigt för jämnan! Så otroligt dryga att städa ;)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


fotografering..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Fotografering?
 Skit-Kul :D
 Väldigt kul ;)
 Kul :)
 Sådär :/
 Tråkigt :I
 Väldigt tråkigt ._.
 Skit-Tråkigt x_x

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards