En dröm om fotografering

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Imorrn Åker Jag

Av Louise Nilsson - 8 juli 2011 18:34

Imooooorrrnnnnn

åååååkeeeeerrrrr

jjjaaaaaaaaagggg

ooooocccchhhhhh

Eeeemmeeellliiiee

Och mamma och pappa till

STOOOOCKHOOOLM

För att se på

JEEDDDIIIIIIIIIIIIIISSSSS :DDD

LÄNGTAR SÅ HIMLA MKE

Ska försöka få en bra plats så jag kan ta KOOORT

:DDD

Isf laddar jag upp dem när jag kommit hem igen :D

Iiiih.

JAG

SKA

SE

JEDWARD

LIVE.


Det är ofattbart!

Jag och Emelie har gjort världens snyggaste skyyylt ;D

Bild nedanför..

Vi vet bara inte hur vi gör EFTER.. Med skylten alltså..

Aja, vem bryr sej!?

I'm gonna see a Jedward, Jed-Jedward :D

Wiiiiee :D

Tack världens bästa mamma och pappa.

Tack världens bästa Emelies mamma och pappa :D


Att ha med:

Sportbag (att ha saker i, OFC)

Skylten

KAMERAN.

Mobilen

Mobilladdare

Kläder (OFC)

Spegel [haha]

Tidningar/Böcker

Bärbar DVD

Filmer

Kudde+Täcke i think

Headset till mobben - måste kunna höra på jedward ;)

Öhm.. Mer kläder? xd

Tandborsten ofc!

Ngt som jag vill ha auto på om vi får det kanske? :)


Några snabba tips om vad jag kan ta med o få autos på elr? ;S

Emelies Skor.. xd Haha, öhm..

Men aja, venne ens om man får det. Men tror det..


Aja, SKYLTEN!

Har även skrivit vad vi gjort det av ;)


Själva Skylten:

Lakan

Bit av pappkartong

Häftpistol

Skol-lim


'Handtag'

Kratt-skaft..

 

''John''

Pin: 'Badge-It Kit'

Namn: Tusch

 

''Edward''

Pin: 'Badge-It Kit'

Namn: Tusch





''Jedward''

Bokstäver: Rosa Fleece filt

Fastsätt med: Skol-lim

 

Handavtryck

Röd Fabric Colour



 

Handavtryck 2

Blå Silk Colour


   

'Jedward In My Heart'

Pin: 'Badge-It'-Kit

Text: Tusch   'Edward-Pin'

 Pin: 'Badge-It'-Kit

Edward-Bild: Tidningen FRIDA

 

'John-Pin'

 Pin: 'Badge-It'-Kit

John-Bild: Tidningen FRIDA

 

Pussmärke

Rosa Läppstift

Mänskliga läppar 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Nilsson - 23 augusti 2011 19:00

            Tänkte börja med ngt nytt! :3 Nämligen de här fyra ;) Kommer inte lägga upp alla fyra varje dag. Antingen Hissar o Dissar eller Muzik och Bild ;) Men idag lägger jag upp alla!                    Måste b...

Av Louise Nilsson - 15 augusti 2011 00:24

Någon som har småbilder/tidningar/posters eller VADSOMHELST på Jedward men ni inte vill ha kvar? Jag tar gärna emot posters eller nånting ni inte vill ha kvar (om det är på Jedward) ;))))) Kan kanske byta mot någon annan poster eller urklipp ur en ti...

Av Louise Nilsson - 12 augusti 2011 18:29

Yey, stylat om bloggen lite :3 Bättre/sämre än innan? ;p Som ni ser har jag även fixat ny header :3 Faktiskt jävligt nöjd med den även om den är rätt rörig x'd Det fins ett litet märke: (c) på bilden och det betyder copyright vilket betyd...

Av Louise Nilsson - 11 juli 2011 02:44

Jag och Emelie och Mamma och Pappa åkte klockan 8:18 på lördag morgon för att komma fram runt 12-13 till Mariefred och klockan 14 åka till en station och 14:36 ta bussen till ett S.. Sö- näj, vet inte, nån stans sen tog vi typ pendeltåg till Sthlm o ...

Av Louise Nilsson - 25 juni 2011 01:19


Jag och emelie vill ju se Jedward på Gröna Lund i Stockholm den 9 Juli.. Men vi finner inte vart man köper biljetter!!! Är det någon som kan hjälpa oss? Behöver man ens köpa biljetter? HJÄLP. Det här är en stor chans, vi vill verkligen se dom...

Presentation


fotografering..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Fotografering?
 Skit-Kul :D
 Väldigt kul ;)
 Kul :)
 Sådär :/
 Tråkigt :I
 Väldigt tråkigt ._.
 Skit-Tråkigt x_x

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards