En dröm om fotografering

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Minilov ;)

Av Louise Nilsson - 6 juni 2011 17:09

Jepp, haft ett litet lov på 5 dagar och det har varit askul ;)   Ao, på torsdag o fredag har de nt hänt ngt spec. som jag kommer ihåg iaf. Eller, på fredag vare ju Vårmârten ju :D

Emelie o Johanna o Ebba o alla i deras dansgrupp hade dansuppvisning o sen blev Johanna o Ebba med mej o Emelie för vi skulle bada i Pankland. Då åkte vi hem till Emelie och jag o Johanna tog fyrhjulingen därifrån.. Men kom nt så långt..

När vi kom till Emelies lagård stog det en KALV lös..

Johanna fick ringa Emelie o Ebba som kom ner och sen hjälptes vi åt att få in den igen. Den sparka Emelie x_x' x'd

Sen åkte jag o Johanna hem, gjorde oss i ordning för BAD och sen kom Ebba o Emelie o CLARA [:D] kanske 20 min efter oss. Sen kom vi typ på att vi skulle tälta nere vid sjön o de gjorde vi ;) Askul.

Vi bärde ner typ grillen o allt o försökte grilla..

Vi var ju.. Bäst på det, jao..

På lördag sov jag hos Clara :)

På söndag tältade jag, Emelie, William, Johanna o Viktor vid Tuva :) Fem stycken i ett 4-mannatält. Trångt x)

Badat har vi gjort också ;)

Och idag följde jag med Johanna o Emelie o tittade på deras dansföreställning ;) De va så mke folk i vägen så jag o William stog på varsin stol bakom allihop och tittade ;)

 





 
 
Sandra !

Sandra !

16 juni 2011 14:01

Tack för tipset, kanske nåt man ska ta å kolla in! :))

http://sanddraaa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Nilsson - 23 augusti 2011 19:00

            Tänkte börja med ngt nytt! :3 Nämligen de här fyra ;) Kommer inte lägga upp alla fyra varje dag. Antingen Hissar o Dissar eller Muzik och Bild ;) Men idag lägger jag upp alla!                    Måste b...

Av Louise Nilsson - 15 augusti 2011 00:24

Någon som har småbilder/tidningar/posters eller VADSOMHELST på Jedward men ni inte vill ha kvar? Jag tar gärna emot posters eller nånting ni inte vill ha kvar (om det är på Jedward) ;))))) Kan kanske byta mot någon annan poster eller urklipp ur en ti...

Av Louise Nilsson - 12 augusti 2011 18:29

Yey, stylat om bloggen lite :3 Bättre/sämre än innan? ;p Som ni ser har jag även fixat ny header :3 Faktiskt jävligt nöjd med den även om den är rätt rörig x'd Det fins ett litet märke: (c) på bilden och det betyder copyright vilket betyd...

Av Louise Nilsson - 11 juli 2011 02:44

Jag och Emelie och Mamma och Pappa åkte klockan 8:18 på lördag morgon för att komma fram runt 12-13 till Mariefred och klockan 14 åka till en station och 14:36 ta bussen till ett S.. Sö- näj, vet inte, nån stans sen tog vi typ pendeltåg till Sthlm o ...

Av Louise Nilsson - 8 juli 2011 18:34

Imooooorrrnnnnn åååååkeeeeerrrrr jjjaaaaaaaaagggg ooooocccchhhhhh Eeeemmeeellliiiee Och mamma och pappa till STOOOOCKHOOOLM För att se på JEEDDDIIIIIIIIIIIIIISSSSS :DDD LÄNGTAR SÅ HIMLA MKE Ska försöka få en bra plats så jag kan t...

Presentation


fotografering..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Fotografering?
 Skit-Kul :D
 Väldigt kul ;)
 Kul :)
 Sådär :/
 Tråkigt :I
 Väldigt tråkigt ._.
 Skit-Tråkigt x_x

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards