En dröm om fotografering

Alla inlägg under juni 2011

Av Louise Nilsson - 25 juni 2011 01:19

Jag och emelie vill ju se Jedward på Gröna Lund i Stockholm den 9 Juli..

Men vi finner inte vart man köper biljetter!!! Är det någon som kan hjälpa oss?

Behöver man ens köpa biljetter?

HJÄLP.

Det här är en stor chans, vi vill verkligen se dom. Kanske är länge tills dom kommer nästa gång!? Vi är med i en tävling men HUR STOR ÄR CHANSEN ATT VI VINNER!? Snälla, fråga väner och allt annat elr vad som helst.. VI vill verkligen se dom ;o<3


   

ÄLSKAAA<333

Av Louise Nilsson - 23 juni 2011 23:58

Nu rör sej allt kring mina favoriter


                  JEDWARD


Omg..

1. Jag är med i en tävling där man vinner detta:

Träffa tvillingarna när de kommer till Stockholm 9 juli. En vinnare får ta med sig en kompis och träffa Jedward när FRIDA intervjuar dem och ni får dessutom ställa varsin intervjufråga. Vinnaren och vännen får också stå längst fram när bandet uppträder på Sommarkrysset på Gröna Lund. (resa och logi ingår ej) Självklart får ni autografer, bilder och kramar!

2. Ska skicka fanbrev till dem, har frågat 118800 om adress ;D

3. Dom ska vara med i 'Sommarlovsmorgon' 24 Juni klockan 9:00-10:00 ;)

4. DOM ÄR I SVERIGE♥♥♥♥♥♥♥♥♥










Av Louise Nilsson - 16 juni 2011 14:00

Inte bloggat på aslänge ju :(


Haft en askul dag igår klockan 07:30 till 23:45 ungefär ;)


06:00 - Gick upp

06:40 - Åkte till Emelie

07:30 - Vi åkte ner till Fritisgården

08:00 - Gick på bussen och vi som anmält oss for iväg mot Liseberg

*11:00 - ÄNTLIGEN [!] paus i Brålanda

*11:30 - Fortsätter mot Gbg

*13:00 - Framme vid Liseberg

*13:10 - Står i kö i evigheter för åkband

*13:20 - Springer iväg mot Balder

Sen rullade dagen på och jag åkte/gick

[ungefär den ordningen]


Kållerado

Flumeride

Kristallsalongen

[sprang in i en glasvägg]

Spökhotellet Gasten

Kristallsalongen

[Igen]

Kanonen

Balder [igen]


Och roligast? Tror nog det var Kanonen ;)


Sa att jag vägrade åka den men Emelie, Clara, Mike, Melwin o Aaron fick med mej iallafall :D

Ångrar att jag inte gick med på det tidigare, nu hann jag bara åka den en gång ;{





( * = Ungefärlig tid ) 

Av Louise Nilsson - 6 juni 2011 17:09

Jepp, haft ett litet lov på 5 dagar och det har varit askul ;)   Ao, på torsdag o fredag har de nt hänt ngt spec. som jag kommer ihåg iaf. Eller, på fredag vare ju Vårmârten ju :D

Emelie o Johanna o Ebba o alla i deras dansgrupp hade dansuppvisning o sen blev Johanna o Ebba med mej o Emelie för vi skulle bada i Pankland. Då åkte vi hem till Emelie och jag o Johanna tog fyrhjulingen därifrån.. Men kom nt så långt..

När vi kom till Emelies lagård stog det en KALV lös..

Johanna fick ringa Emelie o Ebba som kom ner och sen hjälptes vi åt att få in den igen. Den sparka Emelie x_x' x'd

Sen åkte jag o Johanna hem, gjorde oss i ordning för BAD och sen kom Ebba o Emelie o CLARA [:D] kanske 20 min efter oss. Sen kom vi typ på att vi skulle tälta nere vid sjön o de gjorde vi ;) Askul.

Vi bärde ner typ grillen o allt o försökte grilla..

Vi var ju.. Bäst på det, jao..

På lördag sov jag hos Clara :)

På söndag tältade jag, Emelie, William, Johanna o Viktor vid Tuva :) Fem stycken i ett 4-mannatält. Trångt x)

Badat har vi gjort också ;)

Och idag följde jag med Johanna o Emelie o tittade på deras dansföreställning ;) De va så mke folk i vägen så jag o William stog på varsin stol bakom allihop och tittade ;)

 





Av Louise Nilsson - 5 juni 2011 18:21

Drar väl typ snart å TÄLTAR med Johanna, Emelie, William o Viktor.

Dom är väl redan på plats ;< Jag var typ tvungen o ta bort massa uppblåsbara

vatten/badsaker [!!] och ta ner min tvätt o sen skjutsar världens bästa, snällaste pappa ner mej även om han inte har större lust att åka bil IGEN idag ;)






Älskar pappa<3






Men aja, ska väl fortsätta mitt plockande o packande

så man tar sej dit nån gång ;]

Av Louise Nilsson - 2 juni 2011 13:33

Skulle vilja klippa mej igen. Typ dags för det nu [:

1. Sidecutten måste cuttas igen x'o

2. Luggen börjar bli rätt lång.

3. Börjar tröttna på min frisyr.. x_x






Tycker dehär e rätt fina frisyrer ;) Okej, kanske inte färgen på dem men ändå rätt fina FRISYRER. Inte sminket/ansiktena elr ngt men frisyrerna ;)







 

 

 

 






Presentation


fotografering..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Fotografering?
 Skit-Kul :D
 Väldigt kul ;)
 Kul :)
 Sådär :/
 Tråkigt :I
 Väldigt tråkigt ._.
 Skit-Tråkigt x_x

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards