En dröm om fotografering

Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Tältaaaa ;]

Av Louise Nilsson - 5 juni 2011 18:21

Drar väl typ snart å TÄLTAR med Johanna, Emelie, William o Viktor.

Dom är väl redan på plats ;< Jag var typ tvungen o ta bort massa uppblåsbara

vatten/badsaker [!!] och ta ner min tvätt o sen skjutsar världens bästa, snällaste pappa ner mej även om han inte har större lust att åka bil IGEN idag ;)






Älskar pappa<3






Men aja, ska väl fortsätta mitt plockande o packande

så man tar sej dit nån gång ;]

 
 
Ingen bild

Johanna

6 juni 2011 17:27

riktigt kul vare!Emelies Camp Nästa!;D<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Nilsson - 23 augusti 2011 19:00

            Tänkte börja med ngt nytt! :3 Nämligen de här fyra ;) Kommer inte lägga upp alla fyra varje dag. Antingen Hissar o Dissar eller Muzik och Bild ;) Men idag lägger jag upp alla!                    Måste b...

Av Louise Nilsson - 15 augusti 2011 00:24

Någon som har småbilder/tidningar/posters eller VADSOMHELST på Jedward men ni inte vill ha kvar? Jag tar gärna emot posters eller nånting ni inte vill ha kvar (om det är på Jedward) ;))))) Kan kanske byta mot någon annan poster eller urklipp ur en ti...

Av Louise Nilsson - 12 augusti 2011 18:29

Yey, stylat om bloggen lite :3 Bättre/sämre än innan? ;p Som ni ser har jag även fixat ny header :3 Faktiskt jävligt nöjd med den även om den är rätt rörig x'd Det fins ett litet märke: (c) på bilden och det betyder copyright vilket betyd...

Av Louise Nilsson - 11 juli 2011 02:44

Jag och Emelie och Mamma och Pappa åkte klockan 8:18 på lördag morgon för att komma fram runt 12-13 till Mariefred och klockan 14 åka till en station och 14:36 ta bussen till ett S.. Sö- näj, vet inte, nån stans sen tog vi typ pendeltåg till Sthlm o ...

Av Louise Nilsson - 8 juli 2011 18:34

Imooooorrrnnnnn åååååkeeeeerrrrr jjjaaaaaaaaagggg ooooocccchhhhhh Eeeemmeeellliiiee Och mamma och pappa till STOOOOCKHOOOLM För att se på JEEDDDIIIIIIIIIIIIIISSSSS :DDD LÄNGTAR SÅ HIMLA MKE Ska försöka få en bra plats så jag kan t...

Presentation


fotografering..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Fotografering?
 Skit-Kul :D
 Väldigt kul ;)
 Kul :)
 Sådär :/
 Tråkigt :I
 Väldigt tråkigt ._.
 Skit-Tråkigt x_x

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards